reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Oľga Tmáková

Oľga Tmáková

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentka 3.ročníka na gymnáziu v Dubnici. Ako každý mladý sa rada bavím s priateľmi. Tancujem vo folklórnom súbore, rada relaxujem pri dobrej knihe,alebo na prechádzke s mojim havinom, pri ktorej si môžem prevetrať hlavu a utriediť myšlienky. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

kolobeh lenivosti

Oľga Tmáková

kolobeh lenivosti

Je skoro desť hodín večer a mňa zajtra čaká písomka z nemčiny. A hoci presne viem čo v nej bude, nejdem si k tomu sadnúť a zopakovať si to a zajtra si tak zaistiť istú jednotku. Ja radšej budem na internete, písať s cudzími ľuďmi, často o ničom veciach, alebo dokonca píšem o mojej lenivosti, než by som otvorila tú knihu ,ktorá leži niekoľko centimetrov od mojich rúk. A v hlave mi stále dookola znie :Ráno vsatnem skôr a zopakujem si to. Ani neviem prečo si to vlastne v duchu opakujem, keď viem, že aj tak keď sa ráno zobudím, nevstanem, až kým naozaj nebudem musieť aby som prišla načas do školy.

  • 31. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu